Na Prośbe: Koniec Rozdziału.

bo ona wierzy w reinkarnację
co ja proadzic mam
ja tylko kujon nie bajan jakis
zwykł tchórz
ja nie rozróżniałem
przyrzynając w otwartych słowach mam
ze zycie prywatne i praca
to stan pomiedzy dowiadczeniami doceniam
was
wszytskich
kocham was wszystkich
nie bede mowil o przeszlosci
bo szkoda tracic
wiary i szkoda rowniez
ze wszytsko koniec swoj ma
jak zywot ma

choc konce i umieram jako osoba kujona
na dwa moge powiedziec
ze jesli serialowo powroce
to zwroce mu honor
ojczyzny\\


szkoda ze nie moge uczestniczyc we
wszytkich waszych krakowskich
ceromaniach

leżelimy w moim łóżku zaklęci
przeklęci nie docięci porem
zaklęci
tes same szczoteczki
to łącczy relacje warszawa-kraków
grażyny-nowa huta-imieli
zakończę bo faceta po tym się
poznaje

Brak komentarzy:

Archiwum bloga